Blind Gergőt megeszi a Fényesség

Amikor azt hinnénk, hogy megvan a hónap vicce és kényelmesen hátradőlve baldachinos szöges ágyunkban pajkosan kacarászunk a Blind Myself-es interjúrészleten, akkor jönnek ezek a nagyon karcos, nagyon mogorva svéd üzletemberek és simán megnyerik a humorversenyt.

Előbbi gyöngyszem a quart-on jelent meg, ahol beszélgetés közben egy Judas Priest számot indított el a kérdező:

Judas Priest: Leather Rebel

- Nem tudom.

- Judas Priest.

- Én kifejezetten nem szeretem a Judas Priestet.

- Inkább az Iron Maident?

- Azt még annyira sem. Rosszul vagyok, amikor meghallom azt az éneket.

- Megvan, hogy ez melyik lemez?

- Nem.

- Erről dolgoztatok fel egy számot az új albumotokon.

- Igen, a Painkillert kifejezetten szerettem. A számon is nagyon jó riffek vannak, meg az egész lemez is sokkal keményebb. Nekem a Halfordtól a Fight sokkal jobban bejött. De ez az énekstílus nem tetszett, épp ezért gondoltam, hogy jó lenne üvöltősebbre butítani.

És akkor betoppan a Shining, akik lassan egy éve szopatják a zselézett hajú rajongóikat azzal, hogy végre megjelenik a legújabb, VI-os számú lemezük. Íme a hír:

SHINING ENTERS STUDIOS TO START WORK ON VII

SHINING has once again entered the Slaughterhouse, to begin work on SHINING VII.

The seventh album will take a different direction from that taken on the sixth (which incidentally we have been told will be released on the 30th June unless there are any other problems with the printers).

Track list and samples from SHINING VII will follow as soon as we start mixing the album.

Klasszikus.

 
süti beállítások módosítása