Melyik black metal warrior vagy?

Mindig is zavart, hogy csak az élet perspektívájából dőlt el a nagy Varg Vikernes-Euronymous-csata? Bálványozod Deadet, de azért van, amit már te is túlzásnak tartasz? Volt már, hogy verejtékben úszva arra riadtál álmodból, hogy a Shiningra már popzeneként gondolsz? Akkor itt az ideje, hogy további gondolkozás helyett cselekedj, és önmagad pozitív színben feltüntetni próbálván végighazudj egy tesztet annak reményében, hogy a végén megoszthatod az egészet Facebookon!

1. Mit tennél, ha egy barátod azt mondaná a hátad mögött, hogy meg fog gyilkolni téged és az egészet videóra veszi?

a) Varg Vikernes lennék.
b) Nem lennék Varg Vikernes.
c) Nem lennék Varg Vikernes, de ebben a tesztben most mégis, mert ez így keményebben hangzik.

2. Volt már, hogy elgondolkodtál azon: a homoszexualitás és a kommunizmus menő, meghalni viszont nem az?

a) Igen, tehát akár Euronymous is lehetnék.
b) Igen, tehát Euronymous semmiképpen sem lehetnék.
c) My emotions so confused.
My soul was seeking answers.
No knife I let unused.
So many questions
I had to satisfy.

3. Meginnád magyar lányok vizeletét a cipőjükből?

a) Fúj, baszd meg.
b) Nem, de Kvarforth sem, szóval igen.
c) Melyik választ kell bejelöljem ahhoz, hogy én legyek Hellhammer?

4. Gondolkoztál már azon, hogy meleg legyél, mint Gaahl?

a) Majd pont kihozom egy ilyen tesztből, hogy olyan vagyok, mint Gaahl.
b) Gondolkoztam, de arra jutottam, hogy nem leszek.
c) Igen, sőt, nagyon örültem, amikor láttam, hogy a Sektemtum klipjében black metal warriorok paráználkodnak a mosdóban.

5. Milyen öregkort képzelsz magadnak?

a) Egy francia farmon fogok élni, és egyre rosszabb lemezeket adok majd ki, miközben az európai kultúra bukásán siránkozok.
b) Semmilyet, halott leszek, mint Euronymous.
c) Semmilyet, halott leszek, mint Dead.

6. Mit tennél, ha ez a teszt kihozná, hogy te vagy Dead?

a) Örülnék neki és megosztanám Facebookon.
b) Nem örülnék neki, de azért megosztanám Facebookon.
c) Én vagyok Dead.

Megoldás:

Ha idáig eljutottál, te vagy Varg Vikernes, mert csak ő képes ehhez hasonló baromságokkal tölteni a drága idejét. Biztos szeretsz is mindenféle felesleges kommenteket elhelyezni különböző oldalakon. Vigyázz, mert egy szép napon belőled is kiváló mémalapanyag lehet.

 
süti beállítások módosítása