Sven-Erik Kristiansen – ’Maniac’ Curriculum Vitae

Sven-Erik Kristiansen – ’Maniac’

Lakcím: Oslo, Mártírok tere 69.Mániác Telefon: 66/ 777-101011
E-mail cím: maniac666@citromail.no
Családi állapot: nőtlen, két gyerek
Születési idő: 1967. február 09.

Több, mint húszéves szakmai tapasztalattal rendelkezem. Kreatív megoldásokat valósítottam meg, határidőre. Munkavégzés terén rugalmas vagyok, gyakran végeztem el a feladataimat hétvégén ill. szünnapokon. A partnerekkel való kapcsolattartásban jó kommunikációs és problémamegoldó képességekre tettem szert. Munkatársaim lelkes csapatjátékosnak ismertek meg. Pozíciómból kifolyólag precíz, analitikus gondolkodású vagyok.

Szakmai tapasztalat:

    1994 - 2004 Mayhem blackmetal együttes – ének, bohóc

Kis kitérő után ismét a Mayhem tagja lehettem, ami pénzügyileg is beváltotta a hozzá fűzött nagy reményeket
Átalakítottam a trendi blackmetal énekesekről alkotott sablonos képet az állandó kar-vagdosásaimmal és marhafejek nyalogatásával
Szégyentelenül felvállalt alkoholizmusomat professzionális szintre fejlesztettem
Kreatívitásom több működő együttesre kiterjesztettem, ami magas bevételt eredményezett
Rengeteg koncertfellépésen bizonyítottam, hogy mániákusan végzem a dolgomat mind a színpadon – mind a kulisszák mögött a gruppiekkal

    1986-1988 Mayhem blackmetal együttes - ének

Megtanultam az éneklést, ami csak papíron nevezhető annak. Amúgy ez inkább hánytató elvágott torokhang, beszívva. Rengeteg koncertünk volt és már akkor is egy majom volt a példaképem.

Tanulmányok: 2000-2005 Nyolc általános

Képességek: Gyújtogatás, égetés
Pénzkeresés
Ártatlan tinik megtévesztése aljas indokból

Nyelvismeret: norvég halandzsa

Hobbi: Szeretem a homoerotikát

 
süti beállítások módosítása